screwdriver

Tors 13 sep 2007 13:59 (Uppdaterad Tors 13 sep 2007 14:05)
Övrigt, 9 läsare totalt
aaah jag kom på idag att jag snart fyller år OCH att ola snart gör det också!
vad ska jag ge honom? mamamaah. jag villvillvilllll ge honom konsertbiljetter, och jag vet verkligen till vilken spelning också, men går det att genomföra? det skulle isf bli den bästa presenten någonsin och världens jävla upplevelse. men. det lär inte gå.. därför säger jag inte vad det är för nåt. inte innan jag fixat biljetter och så!

det kommer aldrig nånsin vara perfekt
men det är där jag kommer ifrån




nä. sims nu. ledigt imorn. haha. yeaah.











fan.
currently not on sale - utsålt.
HELVETE. jag satt för en månad sen med muspilen på "buy" och hade verkligen två biljetter. men sen tänkte jag att jag kollar upp flyg osv först. och nu när jag bestämt mig finns dom inte längre. FAAAAAAAAAAAAN :'(

white stripes, o2 arena, london, deras största spelning ever.
där sprack den drömmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0