poor lino,

Sön 5 aug 2007 14:44
Övrigt, 12 läsare totalt
sims verkar inte må så bra. tråkiiigt.


igår var vi ute och det var kul. ola och jag cyklade in till stan, och sen satte vi oss i dkpk för intagande av diverse alkoholhaltiga drycker. cissi, carro och snädri var där. malin kom också och så gjorde även ganton och philip. sen satte vi oss på nh och sågade sönder ett par strumbyxor. och efter det försökte vi komma in på platens och platå men det gick inget vidare, så vi slog oss ner på 55. efter ytterligare ett försök kom vi dock in på platens men då drog jag hem, fråga mig inte varför.

pinsamt?
fan nu far många tankar runt i mitt huvud. och jag såg martin igår. och det blev inte bättre. och gaah. fan.

men det var STÖRT vad lång tid sims tar på sig att ladda?!

(det bästa är att vara kär i jack white. så jag fortsätter med det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0