panikvecka.

Tis 29 maj 2007 09:39
Övrigt, 19 läsare totalt
nu har jag multimedia och jag antar att jag är klar med mitt slutarbete nu. jag kan inte/vill inte/orkar inte förbättra det, så jag får hoppas att det iallafall är värt ett vg.

jag kan inte sova om nätterna. mitt hjärta slår för högt, för fort.
det är för mycket att tänka på.

en vecka kvar tills lektionerna slutar. tre till studenten. en till balen.
sex inlämningar att göra innan fredag. två genrep. måste handla smink. måste handla bh. studentklänning? träffa olivia, innan hon åker. massa att prata om. klacka om skorna. gå och fixa håruppsättningen. STÄDA rummet. innan mamma får damp. och så sola varje dag. det ÄR tight! och jag har panik. och svårt att sova om nätterna. som sagt.

yes, nu på hålet ska jag ner till stan och lämna in skorna för omklackning. och sen är det skola jättelänge. och efter det ska jag ner på stan och handla. och hämta skorna.

jag är ljusare i håret nu iallafall! det är schönt. snyggare när jag är ljus. jag passar inte så bra i mörkt hår.
men inte i för ljust heller. det ska vara lite.. lagom av båda parter. så att säga.

näääeeej. jag skulle vilja ta reda på ifall typ schtimpen elsa, karran snät eller anneli är i skolan. och ifall de då kanske kan hänka med ner på stan. men jag har inte pengar på nån mobil så jag får väl leta upp dom för hand.

jaja nu slutar jag!
herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0