nu går allt i ultrarapid.

Tis 5 jun 2007 11:16 (Uppdaterad Tis 5 jun 2007 11:17)
Övrigt, 15 läsare totalt
ja, det gör verkligen det. hela året har segat sig fram och man har hela tiden gått och sett fram emot de sista veckorna. och nu är dom här - och dom är snart förbi! det känns som att någon satt i bandet om mitt liv i videon och spolar den framåt nu när det är som roligast. kan inte tiden förstå att det inte är NU den ska gå fort, utan när man sitter på lektionerna och tråkar!? NU ska dygnen vara dubbelt så långa så man riktigt kan njuuuta av dom!

dock ska jag inte klaga. än så länge har jag haft underbart roligt och jag hoppas att den känslan håller i sig ända till studenten.

balen, liksom. vilken underbar dag! känslan av att marchera in i ishallen där tusentals föräldrar och kompisar sitter och applåderar - den var oslagbar! jag kommer aldrig mer att få uppleva den men denna enda gång var mödan värd - tre timmar balträning i veckan sen januari är ingenting om man får uppleva baldagen i sånt fint väder som vi fick!
gaaaaaaah jag är redan nostalgisk :|

idag ska vi ses inne i stan och planera sthlm. och imorn är det emil jensen. på torsdag sthockholm och på kvällen utgång. på fredag shopping och på kvällen happy club. på söndag grillfest med klassen hos elsa och på tisdag hippiefest. på onsdag lådbilsrejs och vagn-pimpning och på torsdag avslutningslunch. sen, på FREDAG - STUDENTEN!!!!!!

allt det som jag nyss rabblade upp kommer gå så fort, men det kommer vara så sjukt roligt!!!

halleluja. hejdå.
(jag var och tittade på louise hoffsten igår förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0