new york city's very pretty in the night time.

Ons 8 aug 2007 12:34
Övrigt, 16 läsare totalt
and i fought piranas
and i fought the cold

ohh jag skulle vilja leva ut min kreativitet lite och göra en jättestor snygg bild på construktivt-bilden med white som jag har. och så skulle jag vilja sy ett jättesnyggt linne, precis ett sånt som mict sydde. det är bara det att jag varken har symaskin eller tyg eller målarfärger eller overhead eller något. så de få gånger då jag känner för att uttrycka min konstnärliga ådra blir det inget av det, eftersom jag inte har vad som behövs. irritating.

igår sprang jag en orienteringsbana här i linghemsskogen, och det var UNDERBART! det var verkligen jättekul. vi tävlade mot varandra, jag pappa, julia och josefina. jag var ifatt josefina till andra kontrollen och sen låg vi ihop hela banan i stort sett, men så bommade jag näst sista och hon drog ifrån. tävlingsnerverna var HÄR uppe för första gången på hur länge som helst! jag var så taggad och även om jag kom sist var det en sån härlig känsla! nu vill jag bara ha MER!
konstigt :)


aja, nu är det fika med pappa och tjejerna. han har köpt wienerbröd, shyssssst. pappa göder sina döttrar.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0