nah, fuck it, turn it off.

Fre 21 dec 2007 21:35 (Uppdaterad Lör 22 dec 2007 11:09)
Övrigt, 8 läsare totalt
kul att det känns förjävligt.
eller inte förjävligt, det är att starkt överdriva (som jag förövrigt är oerhört duktig på, jag vet, du behöver inte påminna mig) - men jobbigt. men det är väl bara den vanliga kvällsångesten som infinner sig.. eller så inte.

softa ner, ey. ta det lugnt, ey.
så jävla lätt för dig att säga!

men visst, jag ska. skita i det här, alltså. för om man inte får något tillbaka blir det efter ett tag jobbigt att ge. en envägskommunikation, typ. extrapoäng för det svåra ordet. minuspoäng för gnället i inlägget.  summa summarum noll!

snusmumrik, ge mig en kram. eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0