last night, she said: "oh baby i feel so down."

Mån 11 jun 2007 12:37
Övrigt, 13 läsare totalt
äsch, jag har knappt nåt att skriva. vet aldrig hur jag ska börja!
är lite yr i huvudet. och har massa myggbett överallt, efter målandet av det där himla lakanet igår. och så står det "jack white took my virginity" på min rygg. haha, herregud.

äsch. (andra gången jag skriver äsch i det här inlägget) nu ska jag spela sims och sen ska jag ner till ica och handla muffins och ballerina för det är så jävla gott.

nu snackar jag med lisa om au pair jobb och framtid och grejer. jag mår dåligt av det. jag har ingen framtid och jag vägrar tänka på den fast alla säger att man måste det. kommer jag inte in på universitetet i höst (som jag inte kommer göra eftersom mina betyg är jävligt kassa) så orkar jag liksom inte. jobba, fan. linghem, hallå, fan?

äsch. för fjärde gången.
and if i'm wasting my time.

WS.
III.
jack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0