jag lever än så länge iallafall.

Lör 25 aug 2007 15:07
Övrigt, 16 läsare totalt
jag är så jävla sliten! har jätteont i halsen, helt yr i knoppen och saknar min nollegrupp massor. man är så van vid att träffa dom typ dygnet runt så nu när jag inte träffat dom på 24 timmar börjar det kännas tomt.. men klockan 18.15 ska vi ses för att tillsammans cykla hem till astrid och äta tacos och se på film :) mys!

nolleveckan har iallafall varit jätterolig såhär långt. ska man bara orka plugga också.. sheisse, det 'är svåra texter och grejer.

har fortfarande varker registrerat mig eller köpt litteratur än heller. braaaa. itne.
jaja. nu ska jag duscha och sen vaska golvet. puss.
_Essa_ F21 Från Nossebro, Lördag 25:e augusti 2007 16:56
ååh va kul de verkar att nollas o allt nästan så jag vill börja plugga igen.. bara för det!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0