jack och jag <3

Tis 28 aug 2007 01:02
Övrigt, 11 läsare totalt
00:55

lägesrapport: asfull efter kräftskiva. äter glass (sån där delad halvlitersglass med krossad choklad. fettoamanda). cyklade hem och brände kalorier. (det gick jättefort!!)

imorn frågetecken; ska jag skita i seminariet för andra gången eller gå dit (8-12??) aah. jobbigt. önskar det bara vore fest och ingen skola. skulle vara roligare att börja på universitetet då ;)



på väg till förfesten slog jag läppen i styret och fick ett jack typ rakt igenon. det gör aaasont. påminn mig btw om att jag har tid på vårdcentralen klockan 11 på onsdag. jag kommer fettlätt att glömma det annars. pussheeeej-


(btw; elsa skickade bilden på jack och mig!!!!)
hildur_wow F21 Från Linghem, Måndag 3:e december 2007 21:04
hahahahahahaha
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0