it's no use sitting wonder why babe.

Tors 31 maj 2007 11:26 (Uppdaterad Tors 31 maj 2007 11:29)
Övrigt, 16 läsare totalt
jag blir euforisk av don't think twice it's allright. en av de bästa låtarna som nånsin skrivits.
och nu lyssnar jag på all along the watchtower med hendrix. samma sak där. eufori!!!!!!



iallafall. idag ska jag försöka få tag på ullis. måste verkligen diskutera min håruppsättning. blommor, pärlor, heluppsatt, snett, löshår!?
allt är bara gröt i hjärnan för tillfället.

och ingen bh finns det heller! det kommer bli kaos på balen alltså. jag har ju knytning i ryggen och bandlös klänning, så det finns inget alternativ typ. förutom silikon-grejer man typ klistrar på. och dom är ändå för små. likadant med bh:n på lindex. asbra bh, men dom köper bara in den i S och M! om man behöver L då!? gaaah jag dör. jag vet inte, kanske köper M ändå. fast den sitter inte som den ska. FAN.

bal på lördag :|
genrep i fem timmar igår. mina fötter dog, jag är så jävla ovan vid klackar. och så ska man DANSA i dom!
och när vi dansar stjärnan är det så sjukt trångt! jag känner att min klänning kommer bli typ söndertrampad. kul då om man inte har bh under och den halkar ner över bröna! jihu. corren filmar också. fint minne isf.



Alan Wass is a London-based singer/songwriter.

Currently the lead singer and guitarist in a band called Lefthand. Wass also performs solo sometimes as well.

In February 2005 he was arrested and charged with theft and blackmail, along with Babyshambles frontman Pete Doherty. However, the charges were subsequently dropped due to a lack of evidence. Wass also features in the documentary 'Who the Fuck is Pete Doherty?' and played alongside Doherty at the Unite Against Fascism/MayDay rally & music event in London's Trafalgar Square.

bra. då vet jag.
jobbigt att inte ha koll på vem han är.
Swoxis F18 Från Alvesta, Torsdag 31:a maj 2007 18:23
Jag tycker du ska ha pärlor i håret, det är sjukt fint! Balen kommer gå kalaaas, jag lovar!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0