i'm a swine, you don't wanna know me. haha.

Tors 24 jan 2008 20:14
Övrigt, 12 läsare totalt
oj, oj, oj.
den 17:e december skriver jag att jag tycker om crister.
den 21:e är allt kaos i mitt huvud.

vad sysslade jag med där ett tag?
förlåt, för att jag inte kan hantera en del situationer. och jag var tvungen att välja, och jag valde. egentligen borde jag verkligen ha gjort det tidigare, men nu blev det inte så.

i'm a swine, you don't wanna know me
som sagt.

och det är egentligen helt orättvist att jag får gå runt och vara så lycklig som jag är just nu. eller nu och nu, men imorn, till exempel, kommer jag vara den lyckligaste människan i hela världen. därför vill jag att det ska bli imorgon NU.

oh, det är så mycket jag vill skriva. men som man inte kan skriva, nånstans, för man vet att folk kan läsa, som man kanske inte vill ska läsa, och så blir det dumt. jag får skriva i min egna dagbok, men den kan INGEN läsa förutom jag, och det är heller inte meningsfullt, för jag vill att en del människor ska få förstå och jag vill prata av mig för dom. eller skriva av mig. och nu låter jag missnöjd och ledsen och nere men det är jag som sagt inte, jag mår bara lite dåligt för att jag varit som jag varit och för att jag inte borde få må så bra som jag gör. det ger mig lite dåligt samvete.

men vi har ju pratat om det, och löst det, men ändå.
gah.

imorn ska jag sleepa klockan around.

ojoj vad jag tjatar om onödiga saker, eller, ja. SKITSAMMA. haha.
jag tänkte börja skriva om att jag egentligen inte borde bry mig om vad andra kan tyckas tänka och tycka men jo, man kan inte leva utan att bry sig om andra. jag kanske kan strunta i dom som tycker jag är dum i huvudet, men dom som bryr sig om mig kan jag inte skita i. såklart.

och nu är jag så trött och har paltkoma och så vidare, så jag orkar inte masa mig iväg till lisa och jonathan och niklas och richard. darn, jag som vill dit. jag tror förresten jag börjar få tillbaka min magkatarr, jag flänger runt hit och dit hela tiden och tar det aldrig lugnt - vilket jag inte heller vill. men jag kanske måste ha lite lugna liedman-kvällar framöver, (ja, med mattias, såklart. inte HELT ensam med liedman) så min katarr lugnar sig lite. fast, å andra sidan; jag har ju lozec. medecin är skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0