i put some new shoes on..

Mån 30 jul 2007 10:12 (Uppdaterad Mån 30 jul 2007 10:13)
Övrigt, 21 läsare totalt
det är jävligt få gånger jag försöker kontakta den där snubben däruppe bland molnen. jag kan inte ens med ärlighet säga att jag tror att han finns. ändå gör jag ett försök då och då, kanske för att jag ser det som en sista utväg. när ingenting annat går, då kan man sätta sig ner och dra en ramsa med amen på slutet. igårkväll skedde dock detta, av en anledning jag bara tänker nämna ifall det går väl. annars kan ni glömma det.

femdagars är över iallafall och funktionärsarbetet likaså. aldrig mer funktionär på femdagars, det är ett som är säkert.

jag tror jag vet vad som kan göra mig gladare; skivor. skivor makes my days. jämt
nu vill jag ha;

brendan benson - one mississippi
wolfmother - wolfmother (jag HATAR att jag laddat ner den skivan! ge mig originalet!!)
the fratellis - costello music (samma sak med den.. fan!)
paulo nutini - these streets
bloc party - a weekend in the city

ge mig det och jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0