i cannot guess what you discover

Tis 3 jul 2007 11:57 (Uppdaterad Tis 3 jul 2007 12:00)
Övrigt, 19 läsare totalt
jag ska till vårdcentralen kvart i två. hatar vårdcentralen. ordet låter äckligt. och jag behöver inte vård! dumpappa som ringde och bokade tid.


cause in my head
there's a greyhound station


äsch. vi ska kanske åka och titta på nya köksluckor idag. heja. jag hatar vårt kök även om vi köper nya luckor. det är trångt, det är fult, det är smalt. i mitt hus när jag blir stor då ska jag ha världens största luftiga kök. inte för att jag lagar speciellt mycket mat och så, men ändå. kök är respekt.

jag kanske borde ta en dusch. eller kanske inte.
på lördag kanske vi ska ut och åka med husvagnen. nerigenom i danmark. jag gillar danmark. speciellt köpenhamn. dock vet jag inte om denna utflykt är fastslagen eller bara snack. det är så mycket snack i den här familjen.

okej, jag ska ge coldplay ännu en chans. men magic numbers får inga fler. dom är inte bra. det är numera fastslaget.
har laddat hem lite eliott smith eftersom hans musik var det enda mando diao pratade om när vi intervjuade dom, och även ryan adams. men jag måste säga att jag är rätt trött på singer/songwriter-konceptet. fast det kanske bara är övergående.

bästa skivorna just nu:
wolfmother - wolfmother
the fratellis - costello music
beck - guero



(jag räknade till.. FEM "kanske" i den här texten)
_Essa_ F21 Från Nossebro, Tisdag 3:e juli 2007 21:52
varför vårdcentralen? men gick det bra då? jag gillar inte heller det!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0