i ain't the reason.

Sön 22 jul 2007 14:31
Övrigt, 20 läsare totalt
jävlar vad ont i huvudet jag har idag. killen som uppfann treo borde få nobelpriset.


you can't take the effect and make it the cause.


idag kan man gå och kolla på darin på invigningen av oringen. dock känner jag mig alltför utslagen för att orka ta pendeln till mjölby. mitt huvud håller på att sprängas. jag antar att jag är lite av en asiat eller nåt, lite av nån såndär som inte tål alkohol.

det var roligt igår iallafall. pia hade fixat oss på gästlistan på heaven da blö, hur shysst som helst. owe you one (hur det nu stavas).

sjätte på fredag iallafall! världens största orienteringsfest. däni!

nä nu ska jag fortsätta med att vara bakis och spela sims. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0