helt onödigt!

Mån 18 jun 2007 22:13
Övrigt, 26 läsare totalt
sommaren kommer bli härlig, tokigt härlig! kreta, femdagars, besöka lisa på gotland, åka till mormor och bada i vättern, umgås med tjejerna osv osv! jag ser fram emot varenda minut! :D

hoppas jag kommer in i göteborg till hösten också, jag har verkligen räknat med det nu. har dock ingen aning om vad jag har för snitt och heller inte vad som krävs för att komma in.. men jaja. det löser sig!

dock dumt att jag inte är hemma på midsommar.. hade faktiskt lovat bob att umgås med henne då. men jag visste inte att jag skulle få en resa! :)
mum och jag köpte badlakan på maxi idag, två för 99! vi laddar!!

nej nu ska jag spela lite sims.. adios.
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Tisdag 19:e juni 2007 03:56
Hoh? Gotland? Där alla sorkar kan sin graj. Näh de stället är inget för svaga personer du
 Svara i gästboken
tuldiz F20 Från Jönköping, Tisdag 19:e juni 2007 00:00
"bada i vättern" = brrrrrrrrr! inte najs vart bor din mormor?
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0