got a little feeling going on

Tors 6 sep 2007 19:51
Övrigt, 6 läsare totalt
sjöslaget håhåjaja. nu är det kaos bland sveningvars för ingen vet hur vi ska göra. jag vet inte heller, ska jag åka med eller inte? 750 spänn men vafan det blir ju typ jukola fast med lärarna istället.. och lärarna är grymma, jag älskar att plugga till lärare! än så länge iallafall, haha. men alla är sjuukt öppna och trevliga och ååh <3 vår nollegrupp är fantastisk, men det har jag sagt förr. tål dock att upprepas.

förfesten hemma hos gustav igår var kanon, och sen var sounds bra och eftersläppet dög. inte jättekul, inte jättemycket folk, men jag, tobbe, gabbe, gustav och axel stannade och dansade riktigt länge ändå. gillar dom grabbarna!

favoritnollan. aaah. jag får inte. fan. " :* "
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0