fan för mig. fan för amanda. FAN.

Fre 31 aug 2007 20:14 (Uppdaterad Fre 31 aug 2007 20:20)
Övrigt, 15 läsare totalt
jag. kan. inte. ta. ansvar.
vilket innebär att jag inte har på en seriös utbildning att göra.

fan.
jag duger ingenting till! jag klarar aldrig någonting!
vart i helvete håller självförtroendet hus när man behöver det? fitta.

jävla jävla. jag kommer aldrig bli nåt. känns det som. men nu ska jag inte ömka mer.
men helvete!!!!



(en jävla grej till. varför varför tänker jag såhär? det bidrar heller inte till större ansvarstagande eller större plugg-verksamhet. och känner jag mig själv rätt BORDE jag inte ens tänka så? och jag får inte? asgdsfdsfaaaaaaaah)

avslutningssittning imorn iallafall. jag ska fan vara snyggast.
Liinafiina F21 Från Partille, Fredag 31:a augusti 2007 20:20
jag slår vad om hur mycket som helst att du också kommer att vara snyggast! vem fan bryr sig om pluggverksamheten egentligen? vid ett sånt tillfälle är det ingen iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0