:)

Mån 10 sep 2007 17:42 (Uppdaterad Mån 10 sep 2007 17:43)
Övrigt, 9 läsare totalt
_Essa_ F19 Från Nossebro, Igår 16:59
och vad är en expansion?:$

taalin F18 Från Borlänge, Igår 16:34
vad är en inteen? :$

haha! inteenimater är ett fusk på sims som gör att tonåringar och ungdomssimmar kan bli gravida och att även tonåringarna kan bli kära i (osv) äldre personer (ungdomar, vuxna, gamla) och vice versa. man kan även få missfall och myspysen är inte "säkra" om man inte käkar preventivmedel. lite verkligare, alltså :)
och en expansion är ett extratillägg till spelet, som husdjursexpansionen till exempel, där fick man husdjur till sims osv. askul!

haha jag har frågor & svar i min blogg, känns bra ^^
på onsdag är jag ledig, woa woa!

nu är jag hungrig som en jävla varg. ge mig maaat.
  Lovilisa F20 Från Borlänge, Tisdag 11:e september 2007 13:48
ååh fyfan va jag är efter i simsvärlden! det är ju så jävla kul så man nästan spyr!
 Svara i gästboken
_Essa_ F21 Från Nossebro, Måndag 10:e september 2007 20:29
hahahha fan va stört, "så ungdommarna kan bli me barn" ! jag får nog börja spela sims för att förstå!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0