ducka, svinga.

Fre 17 aug 2007 19:56 (Uppdaterad Fre 17 aug 2007 22:00)
Övrigt, 9 läsare totalt

19.56



känns bra, känns JÄVLIGT bra det här; jag har svinkoppor. igen. i ansiktet. igen. två dagar innan jag ska börja skolan. dasjdhasjdaskjdsa.

SJUKT irriterande och dom gör SJUKT ont! salvan som stryks på svider som tusan och så måste man hela tiden skrapa upp såren för att det är i sårskorpan som smittan sitter eller hur det nu var. jävla jävla.

annars var det platå som gällde igår, hur kul som helst. vi var typ tusen orienterare och det var jättemysigt! fred, malin, stina, oscar, jag, lisa, björne, anton, johan, andreas och peter. JAWOL! det måste vi göra om för det var verkligen jättemysigt!

huset är ganska tomt, det är skönt. julia och josefina är och badar och ola är på nykvarn tillsammans med sin femlitersdunk hemmabryggt vin. haha. tomas och mamma satt nyss däruppe och åt kräftor, jag gjorde dom sällskap men åt knappt nåt. och så drack dom raki. så nu är dom lite lulliga. så kul!

nä nu ska jag upp och läsa sacred och tycka synd om mig själv.

i väntan på vaddå?



21.58



för tio dagar sedan blev jack white pappa igen och jag läser det i klick? shit, jag måste hålla bättre koll på min kille.

henry lee white iallafall. och jag slår vad om att jack är den bästa pappan i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0