de självdöda rävarna är tillbaka.

Mån 31 mar 2008 15:19 (Uppdaterad Mån 31 mar 2008 15:37)
Övrigt, 20 läsare totalt
blogg.se strejkar, bara för att jag vill skriva om att jag tänker sätta på håkans nya album som tydligen ger alla mina vänner sådana vårkänslor och känna efter ifall han påverkar mig på samma sätt. han har vuxit, säger ni. och att ni har vuxit med honom. jag hoppas att jag också har det.

igår var det ok måsen och jag hade bestämt mig innan för att inte klaga och endast tänka positivt, för att överhuvudtaget orka mig upp vid sex och sedan klara mig runt sex kilometer i stafett-tempo. tack vare peptalkstankarna hade jag otroligt kul och var jättesugen på att ge mig ut i terrängen och orientera, och jag fick mersmak! så nyss var jag ute och körde backryck i vallabacken i vårsolen. hoppas den blodade tanden keeps going blodig för jag vill verkligen fortsätta vara såhär träningssugen. antar att det är det soliga vädret och varma fläktarna som bidrar till euforin, och det vädret får jättegärna hålla i sig också.

och jag är än så länge helt klart villig att hålla med om att för en lång lång tid är en otroligt fin låt.

när lis kommer hem från sin lilla promenix ska jag gå och hälsa på henne. förut på msn var vi tillbaka i gamla tankebanor, i våra gamla räv- och kak-diskussioner. jag har saknat det, fast kanske inte de bakomliggande orsakerna till våra liknelser. men själva pratet, lisas och mina samtal, är något jag saknat.

för vem vill ha en räv som går och självdör?
man vill hellre skjuta den själv.

sammanfattning:
jag fullkomligt älskar den här världen när solen lyser och mina vänners dörrar står öppna för besök, när håkan sjunger fina låtar för mig och när min inställning till träningen är att det är kul :)

(fast känslorna kan screwa till sig rätt fort. av barnsliga anledningar till på köpet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0