blähi

Lör 4 aug 2007 14:44
Övrigt, 12 läsare totalt
ola är så lat. han laddar ner alla suede-skivorna och [what's the story?] morning glory när dom skivorna står tio meter bakom i en skivhylla.

karin. säger:
förresten, har du the legendary lost tapes promo med white stripes? en massa demos typ
amanda. säger:
nää?
amanda. säger:
har du?
karin. säger:
vill du ha?!
amanda. säger:
JA!

aaahh nytt white stripes-material! hjahdjsahdjkahdjs :D :D :D :D

bara två veckor kvar till skolstart och jag har inte fixat nåt material. lite stressad nuju. men det ska väl gå bra, förhoppningsvis. simon har börjat peppa mig att börja i göteborg istället, han menar att det är jättelätt att komma in om jag bara befinner mig på uppropet, men vafan, det går ju inte? nu har jag ju tackat ja här och allt också. men det skulle varit sjukt kul att börjat i göteborg. darn.

men istället för att jag flyttar så flyttar ju folk hit; björne for example! störd känsla att ha honom i linköping helt plötsligt. och lisa också! och peter! wehey det kanske blir kul ändå! ;)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0