baby, you're perfect.

Ons 13 feb 2008 20:50
Övrigt, 12 läsare totalt

på något sätt blir alltid mina lunarstormbloggar bättre, och mer genomtänkta (nåja, det är nog bara nåt jag har fått för mig eftersom jag jävligt sällan tänker efter före). men dessa inlägg kan jag sitta och läsa hur länge som helst, och typ garva åt det jag själv skrivit. annat är det på bloggen. där skriver jag stört ytligt och i stort sett bara dagsbeskrivande texter, som jag visserligen har för avsikt att göra, men som inte är speciellt intressanta att spara på. vill jag veta vad jag har gjort kan jag antingen läsa någon annans blogg eller kanske titta på bilderna från spektaklet (någon har ju alltid med sig kamera).

nej, tacka vet jag egentligen lunarstormdagboken. synd att den inte når ut till alla de som läser vanliga bloggen, eller kanske tur, eftersom man kan skriva mer privat här.

uppdatering eller kanske bara onödiga fakta för folk som slungats in i mitt liv nyligen:
jag är kär i mattias hjelm.
han är världens finaste människa.

och paolo nutini har mig i sina armar just nu. i väntan på att mattias ska sträcka ut sina för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0