baby, jag hinner inte just nu.

Fre 1 jun 2007 10:08
Övrigt, 18 läsare totalt
men hallå vad är problemet? REGN och BLÅST idag. HUR mycket som helst.
det kan omöjligt bli fint väder imorn då!?
paniiiiiiiiiiiiiik.

ponera att det blir regn. då förstörs: frisyren, sminket, cab-åket, champagne-picnicen & rännstensgången. dansa kan vi göra i vilket fall, och äta lunch också. men allt det andra? fan ta dåligt väder.

jag lovar att det blir kasst på studenten också.
det skulle liksom vara så.. typiskt.

jag är inte den som är den
jag är den andra

och labbrapporterna då! jag har TVÅ kvar, och dom ska in ikväll, annars blir det ig. och jag har inga beskrivningar eller nåt!? FAN typ. gah. det är för mycket i mitt huvud nu!

sola snart och sen in till stan för att köpa blomma till håret och bh och sen direkt till balträningen från 16-21. yei.
boberg87 F22 Från Linköping, Fredag 1:a juni 2007 15:35
du kommer va sååå vacker
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0