are you gonna take your last chance?

Ons 4 jul 2007 12:40
Övrigt, 22 läsare totalt
jag gick till vårdcentralen ändå. det var det värsta jag gjort på femton år.

inne på labbet:
sjuksköterskan: får jag sticka dig i armen eller föredrar du fingret?
jag: *gulp*
sjuksköterskan: vill du ligga ner? du ser ut som att du ska svimma.


tillsist efter en del prat och uppmaningar från sköterskan ("glöm för guds skull inte att andas, då svimmar du! andaas!") stack hon mig i fingret ändå. och det var inte så farligt. åtminstone inte själva sticket.
men om hon hade envisats med armen hade jag dött. armvecket klarar jag inte. det är ju inte att det gör ont som är det farliga. utan snarare att man sticker in en nål i ådran, ATYAUGDHJSADGBJKSndkladkalsjdj jag kan inte skriva mer eller tänka på det här. vi lägger neeer.

men jag fick penicillin iallafall.

och nu ska jag tydligen springa tjoget. 2,4 km. pheew. mer än så pallar jag inte.

there's a story i would like to tell
my problem is
it's one you know to well


suzy lee.
  Lovely_Reaper P21 Från Visby, Måndag 9:e juli 2007 00:17
Hah. De är ju skönt när de sticker.
 Svara i gästboken
tuldiz F20 Från Jönköping, Torsdag 5:e juli 2007 18:28
huwää jag mår dåligt av att läsa detdär..! usch för sprutor, ala säjer "jamen det gör inte ont, bara ett litet stick" Det vet jag väl! men huuush
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0