annons.

Mån 6 aug 2007 13:01
Övrigt, 15 läsare totalt
nån som är intresserad av att köpa två lillasystrar m. tillbehör, såsom två fnittriga kompisar, tre hinkar vatten och uttryck som "vattenkrig!" och "iiiiiiiiiiiih!!!!"?

om så är fallet, kontakta mig på 0739182890.



jag har också varit liten, men vafan; jävla ungar.
igårkväll och imorse. och grejen att dom är två och därför blir fyra om båda har kompis gör att det typ blir klassrum här när dom umgås.
och nu har emma stukat foten. och hanna skar sig förut. sheisse. tänk på att dom är till salu och låt er inte avskräckas av min klagosång. jag är nog bara trött.


förhoppningsvis ska vi till norrköping idag. eller imorn.
den här sommarn har varit rena skiten! inget bra väder, inget att göra. crap.

what's that song?

50 cent är så jävla snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0