and this things are all i need.

Tis 14 aug 2007 01:05
Övrigt, 12 läsare totalt
alltså, jag säger till mig själv att inte inte inte inte och ändå gör jag det! vad är det för självbehärskning eller vad det heter? gash nu kommer jag inte sova för att min mage typ är fel. jag kan inte tänka på personer. gör jag det fungerar jag inte. jag kan inte sova och jag kan inte koncentrera mig på något annat. helvete!

åååååh. snyft fan illa dumma mage sluuuutaaa.


för att komma på andra tankar kan jag berätta att jag cyklade hem från boberg utan lyse. istället ställde jag in displaylampan på ipoden på lysning och cyklade med den i handen. det var väl en rätt smart lösning? och sjukt ful syn för dom jag mötte på vägen också, antar jag. cykelturen var faktiskt riktigt läbbig, massa mörker och massa träd och massa smal svart väg och så jag. jag lyssnade på nån livespelning och helt plötsligt skrek nån jättehögt och jag typ dog innan jag insåg att det var på ipoden. suck.

jag cyklade hem efter en helkväll hos stina med paj, kubb och skvaller. riktigt mysig spontankväll med tjejerna, mer sånt! skvaller is the shit, och även om de flesta inte ansåg sig sitta inne med nåt av värde betade vi av det ena efter det andra. värt.

jaa, att skriva blogg är ganska bra för tankeverksamheten. annars har jag några andra lösningar på lager:
a. lyssna på musik riktigt, riktigt ingående. verkligen avlyssna varenda stavelse på en skiva, totalt sönderanalysera texterna och sjunga med i allt, allt.
b. läsa en bra bok. och inte lägga ifrån sig den förrän den är slut. funderar på att köra det här alternativet med hjälp av harry potter-boken. om jag nån gång får tag på den.
c. tänka på någon annan. som john anthony. (gaah). fixade en jättefin tavla på honom idag, som sitter över sängen nu. kanske ska sova med den under armen i natt?
d. bara stänga in sig. alternativ totalt öppna upp sig och göra andra grejer. det beror lite på omständigheterna vilket som passar bäst. jag är rätt bra på både och, dock nog bäst på att stänga in mig. är rätt bra på att vara ensam och... tom.

nej men herregud. nu måste jag sova. jag ska lyssna på legendary lost tapes medan jag läser sacred av lehane med polly och jack-tavlan under armen. lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0