2A på solhaga <3

Ons 19 sep 2007 18:08
Övrigt, 11 läsare totalt
jag som var så rädd för vfu:n! jag tar tillbaka allt det. visst, lite läskigt med en ny klass som man helt plötsligt ska stå inför men det är så jävla härligt! barnen är underbara, och jag bara älskar när man förklarar någonting och man riktigt ser hur de förstår! gaah. <3

och klassen är så oerhört cool; det går bara EN "svensk" tjej i hela klassen! dvs, med helsvenska föräldrar. majoriteten kommer från somalia men det är även elever från jugoslavien, irak, kurdistan, turkiet, vietnam, senegal och eritrea. helt STÖRT! dom är muslimer, kristna, judar och romer i samma klass. och dom kommer så bra överens och diskussionerna är så underbara! åh, det är nästan så jag snöar in på lågstadiet. men, neej. mellanstadiet är nog lagom. eller vill jag bli gymnasielärare? man märker ju nu att det är en jävla massa jobb med ungarna. men samtidigt är det väärt det. haha.

nä nu ska jag skicka in massa intervjufrågor till min tutor. dööh. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0