- hey, do you know where "riide" is?

Tis 11 sep 2007 19:54 (Uppdaterad Tis 11 sep 2007 19:55)
Övrigt, 12 läsare totalt
- eeh..... you mean.. "ryd"?
- yeah! ride!

(endast för simsare: inteenimater måste man ladda ner från en hemsida för att få, http://http://box156.bluehost.com/~aestudi1/forums/... . det är alltså inte ett vanligt fusk som typ boolprop-fusken eller motherload eller move_objects. det är lite riskabelt att tanka hem för det kan krasha sims-spelet om man inte installerar det rätt, men det brukar lösa sig. fixa innehållsguiden bara!)


okej nu ska jag sluta sims-nörda.
har dock inget att göra, ska med tåget tjugo över och är redan "fixad och klar" så attsäga. ska in och träffa sandra, julia och sofia på nationernas hus för en öl-afton, haha. eller rödvinsafton, i sofias fall. är nämligen ledig imorn, sköönt.


jag ska ha mitt vfu på solhagaskolan i ryd, i en 2:a. iallafall första veckan, sen vet jag inte. men skönt att börja med en andraklass iallafall, jag hade liksom kunnat hamna på berzan eller katedral. phew. jag är nog inte riktigt redo för att gå ut och ha en gymnasieklass än ;)

takes me higher, higher
i'm in love she's cocaine


jag har den på hjärnan heeela tiden, så ni får ursäkta att jag tjatar om den. om och om igen. jaja. bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0