you think you are better than us.

Mån 18 sep 2006 11:45 (Uppdaterad Mån 18 sep 2006 22:01)
Nöje & Fest, 23 läsare totalt

11.45



och helt plöstligt har jag blivit helt glad av att tänka orientering och träning och kompisar och allt som har med det att göra och det är väl positivt? :) det har nog med den minst sagt lyckade sm-resan att göra. DOCK ber jag om ursäkt för att jag var så sur och nere i lördags kväll, förlåt, förlåt, förlåt. tror att det hade med dom där jävla pillrena och göra. åt mitt första på typ en månad och helt plötsligt gick världen från härlig och underbar till svart, hemsk och "synd-om-mig-tankar". hur mycket bättre skulle man inte må av att inte äta såna? sjuk jävla uppfinning egentligen, men de har ju sina ljusa sidor också. pillrena, alltså.

okej, nu ska vi gå och äta.
hörs senare!

if i leave you
at the wrong time

12.26



sitter i datasalen och väntar på att naturkunskapen ska börja. finns det något tråkigare än kemi och naturkunskap? anledning nummer ett till att man valt samhällskunskap: SLIPPA ALLT VAD NATURÄMNENA HETER. inräknat: matte, kemi, fysik ja ni fattar. ändå har vi allt detta. visst, inte i speciellt stor utsträckning, men tillärckligt mycket för att man ska hata det.



efter naturkunskapen är skoldagen slut och jag ska hem och skriva önskelista!
påminnelse till mig själv:
jag önskar mig babyshambles-skivan! (hur har jag kunnat glömma den i skivuppräkningarna som jag ägnat mig åt!?)

oh jag har fått ett mail från lin som bara gör mig så glad.. taack!



21.58



steady as she goes (version 2)-videon är så braaaa!
copper kid <3

hoppas verkligen att jag får brendan-albumet i födelsedagspresent. (tummar hålls!)

annars har jag inte gjort så mycket idag. jag har känt mig på bättre humör än jag gjort på jättelänge och det är skönt. annars har jag blivit tjatad på om städning av rum samt oroat mig för diverse skolgrejer. ingen höjdar-dag direkt. spelat in ett band med jakob hellman också.

nej nu måste jag sova. jag är SJUKT förkyld (haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0