viiissen.

Lör 26 aug 2006 16:31
Sport & Fritid, 21 läsare totalt
bläää så är jag HELT inställd på att få komma hem och i all ro sätta mig ner för att spela lite sims, men så sitter olajävlen där! och julia säger: jag ska spela efter honom. agrrrr! här får jag för att jag köper ett spel som jag fixar datorn för och installerar. grr grr dubbelgrr. ibland är syskon jobbiga.

usch, imorn är det dm. inte nog med det, - långdm. SUG! orka det.
jag är verkligen inne i hata-tränings-fasen igen. jag hatar den. det är jobbigt att ha ÄNNU mindre lust att träna än vanligt. blöö.

japp, just nu är jag på dåligt humör (är inte jag det jävligt ofta?).
jag är inte hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0