stop breaking down!

Tis 3 okt 2006 09:04 (Uppdaterad Tis 3 okt 2006 20:44)
Mode & Design, 25 läsare totalt

9.04



än en gång är allt typ nytt och VAFAN! ny TEXT när man skriver också! fan jag hatar times new roman, den påminner så mycket om fetinglånga skolarbeten..

nu sitter jag iallafall och låter tiden gå för tåget går tjugo över. idag är det skolfan ända tills 16 och tio. känns ju jätteroligt för att uttrycka mig helt jävla fel.

förlåt att jag svär så mycket, jag börjar bli som gunvald.

pappa har köpt arctic monkeys, tänkte lyssna in mig lite på den men så snor jullan den. jahoopp. får väl spela in den på band så kan jag lyssna där medan hon har skivan kansche.

förresten har jag hört det ryktas om att mallanbrallan PRAT kommer att dyka upp i helgen och därmed också på 25-mannafesten? blir jag glad ällä!?

konstaterande: kallt om fötterna utan strumpor.

WAAA är det bara jag som är skum eller skriver man mycket lättare fel med den här stilen än den normala lunarstormstilen? grrooojs hoppas det blir den andra när man uppdaterar iallafall.

friday nights have been lonely
change your plans and call me

ääääsch jag veeeet att jag har haft med den där textsnutten förr men jag tycker den är bra och så. 12.51. förresten var det över ett år sen jag hade med den tror jag. på tal om det, jag har inte skrivit ut dagböcker på över ett år. det är mer än 300 inlägg och många är längre än en sida! det blir liksom fetaste bunten så jag kanske inte får skriva ut dom på skolan för då kanske skrivaren tar slut? bölahaaa jag måste orka mig iväg och få det gjort, jag blir ju nervös när dom håller på och håller på! ändrar färger och har sig.

and i wont be suprised

mode & design då, dagens "ämne". är det nånsin nån som kollar vad man skriver för ämne? jag är aldrig seriös med den töntiga grejen. "åh, lovisa har skrivit om DJUR, det måste jag bara läsa!" 8)

neej nu ska jag packa min väska (jag hittade min historiabok som varit borta aslänge (okej sen igår) men det var väl bra?)

adiååååås.


9.06



(det blev den vanliga texten när man uppdaterade)


12.23



jaooo. lektionen börjar tio i. elsa och stina har åkt hem. jag tror att jag skiter i psykologin, det är ändå bara hemarbete. de kan ju omöjligt börja med nått nytt eftersom det är prov snart. och så är ändå greger sjuk och det är han som är kul, vikarien är typ en halvmeter lång och jättejobbig. pipigaste skånskan.

vet inte om det blir lok ikväll. borde snacka med hebbe, men jag kan ju ringa istället (kan jag!? :|) jag är reserv på 25-manna. först fick jag ett mail från christian där det stod att det stod mellan mig och en till för en plats i förstalaget, och att jag borde åka in till lok och "visa upp mig". jag kunde inte då för jag skulle på den där körkortskursen, och sen platsade jag tydligen inte ens i andralaget så nu är jag reserv. iofs tror jag att jag kommer att få springa men det känns lite sjukt.

jag vill bara hem. skolan är så förpestat sjukt fel fel felfel. när jag är här mår jag dåligt, när jag är hemma är jag asglad. det är så sjukt.


jag gjorde iallafall svenskaläxan igår och det ska jag ha cred för. bävar inför tillbakalämnandet av historian, jag har fan ångrat att jag var så oseriös.. det kommer dra ner mitt betyg ännu mer :/ fan jag vet ju att jag kan om jag vill!! hur många mvg hade jag inte när vi gick ur nian? linghemsskolan var hur hårt som helst och min klass var pluggklassen, folk TJÖT om dom fick VG för de hade suttit med sina arbeten i tusentals timmar tills allt var perfekt! vi typ tävlade, vi jämförde och hade oss. jag tror det var det som gjorde att jag inte pallat gymnasiet. högstadiet tog musten ur mig och det var jobbigare än vad hela den här tiden var, vi gör allt en gång till och jag känner att jag varken orkar eller har lust. vad gav det att ha bra betyg i nian?! 65 poäng var gränsen för sam-sam och jag ahde 280 eller nått. vad gav det?

vad ger det här?


12.42



KRYCKAN <3

20.34



LAST NITE
SHE SAID
OH BABY DON'T FEEL SO DOWN
IT TURNS ME OFF


det är sånt jävla GUNG i den låten! :D
jahopp, annars då?

egentligen skulle vi haft psykologiprov imorn men det är inställt. skönt det! och på fredag är det prov i samhäll tema rättvisa. vaddå fucking rättvisa?

jag ska klippa mig imorn! på FRISÖRSALONG för tredje gången i hela mitt liv! så himla skönt. har gått och tjatat och tjatat på mamma för hon betalar jämt för ola men mig klipper hon själv eller tar med till sin väninna som visserligen är bra på att klippa och asbra på att färga och så men som är aningens gammalmodig. men så tog jag mod till mig och bokade en tid utanför mammas vetskap. sen sa jag: nu har jag bokat en tid.
då sa hon: "jahopp. den får du betala själv" typ.
då blev jag arg och hävdade att det var orättvist och tillsist gick hon med på att betala. yes.

sen vill jag färga det brunt men det vill inte mamma för hon tycker att jag ska vara blond så därför ska jag slinga det. men nästa gång ska jag färga det brunt!

if you ever will come to my house
at the end of the old mountain road
you'll be on top of the world
happiness a la mode


(that's the way it goes. that's the sound of your feeling inside. a lonely girl, a lonely verse. let this be your light.)

oh you will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0