..och flera mil ifrån "det löser sig".

Sön 10 sep 2006 19:35 (Uppdaterad Sön 10 sep 2006 22:05)
Mode & Design, 15 läsare totalt

19.31



det är inte ofta jag skriver rubriken innan jag börjar med själva innehållet! visserligen brukar aldrig innehållet och rubriken ha något vidare samband. de inlägg där de har det är jag skitnöjd över för det är svårt att komma på en bra och fyndig rubrik.

och ELSA vann SM långdistansen! så jävla duktigt och bra och jagvetintevad! sjukt braaaaaaa! :D

har jag nämnt min skitstora skitsnygga winnerbäck-tavla som jag har satt upp i mitt rum? den är sjukt snygg! nu saknas bara en whitestripes-plansch (jag vet PRECIS vilken jag vill ha! den där det typ är lite svart runt och jack sitter i en soffa och meg står lite bakom, och allt är rött och dom är vita, ni vet?) DEN vill jag ha asgärna. och en t-shirt. mygoooodddd vad jag jättegärna vill ha dom grejerna. <3



åh fan vad jag är osugen på skola imorn!! och idag fick jag ljuga för lotta och säga att jag visst var på specialidrotten i fredags.



you want everything to be just like
the stories that you read but never write

you gotta learn to live and live and learn
you gotta learn to give and wait your turn
or you'll get burned


...



20.35



fick just sooftaste erbjudandet från lisa: skita i skolan imorrn och följa med henne till sthlm. det vore så jävla värt, om jag bara inte vore så förbaskat jävla PANK!!!!!!! jag har inga pengar alls alls alls. FAN :(



22.04



ola malde ner sitt barn till chili con carne! :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0