oboy!

Ons 2 aug 2006 10:16 (Uppdaterad Ons 2 aug 2006 11:11)
Föräldraskap & Barn, 22 läsare totalt
det är kyligt här i natt

trallaaa. tävling idag. distriktsmatch och grejer. blö vet inte om jag orkar. ska baka en kladdkaka med ola sen nån gång om det hinns med, vet inte om vi ska åka typ vid ett eller nått.

håller på att ladda hem back to cold mountain också. wooonderbar! på tal om det, youknowwhat? jag har ALLA WHITE STRIPES-skivor nu!!! fick nämligen tag på den första iförrgår! eller, jag fick den av julia och pappa som varit på vaxkupan. vaxkupan is the shiiiitt!! den har inte funnits nån annanstans! puuuss på den och på jackii. <3

when you first left me
i didn't know what to say
i'd never been on my own that way
just sat by myself all day



--> why would you pay for see me in a cage?

han är ju så jävla great, den där doherty.
jag har köpt ett par till skor förresten! det är jimi hendrix på så jag var bara tvuuungen att ha dom! :) nu har jag en sko med hendrix, cobain, viscious och morrison och en sko med bara hendrix! grejen är att jag bara köpt dom för att dom är på skorna men det gör inget för jag är rik! (haha nee men skorna är faktiskt fina också och så var det rea och så är dom feta!)

ooh nu kom jolene med white stripes och jag typ weeee :) har du den inte så tanka för den är så fett mycket bättre än med parton!

jag har köpt nya böcker!
en ny lehane-bok och lyckan är gjord för han är absoluta favoriten näst efter
nick hornby (som skrivit "high fidality" som bara är SÅ underbar!) vars nya bok jag också köpt! och så köpte jag john ajvides nya också. så himla asbra!

för att förstärka min geekstämpel kan jag tillägga att jag ska börja prenumerera på illustrerad vetenskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0