new genius.

Lör 2 sep 2006 22:11 (Uppdaterad Lör 2 sep 2006 23:27)
Sport & Fritid, 9 läsare totalt

22.11



jag började faktiskt skriva blogg förut, och hade hunnit rätt långt när ola skriker; JACK WHITE ÄR PÅ TV!!! och jag sprang upp och glodde på mtv video awards i två timmar. raconteurs spelade fyra gånger men man fick bara se fem sekunder varenda gång. jävla mtv!!!



fan vad äckligt, en kompis till mig blev misshandlad igår på nollefesten:
http://www.nt.se/GEN_Utmatning.asp?CategoryI...
så ska det inte behöva vara. hela läppen är spräckt och näsan helt sönderslagen. så jävla hemskt!



det gjorde ont att springa idag. kändes som att lungorna skulle sprängas. HATAR att vara otränad!
stina raggade folk till halliko. och visst är vi på!??

overnout.



23.23 (!!)



jag har beställt nya skivor nu! så jävla härligt! tre stycken till och med och mamma betalade! :)

- raconteurs - broken boy soldiers (<3)
- david and the citizens - stop the tape! stop the tape!
- salem al fakir - dream girl (ep)

WIIII :) that made my day. night. ellervafan.
imorn ska det bli regn. suuug. jävla dmkavle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0