lama, struts, get

Fre 28 jul 2006 15:00
Politik & Samhälle, 17 läsare totalt
natten var vacker och månen var full
du var som natten och jag var som månen
och du var som jag


jakob hellman är underbar på riktigt. först gillade jag inte alls honom med tanke på att han andas mitt i orden typ, men ååh vad jag har ändrat mig!
jakob hellman - fritiof och carmensita
smälter man eller?



jag såg en film
en framtidsvision
en kommentar
var att slutet blir så sorgligt
i regissörens version


meen för att gå från det ena till det andra. nu ska jag snart in till stan för att träffa lite klass och planera lite nollning. undar just hur många vi blir? :P typ jag, stina, erik, robin, karin, sandra, anneli, adam. woaa.

laga lite mat borde jag göra också. PÅ tal om asfalt! jag har sprungit asapissalångt idag. blev så trött att benen skakade när jag sprang. blää jag vill vara bra tränad. ska ju trots allt springa sista på utio, haha. jag sprang från tallboda och hem och det var helt klart enough. död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0