jag vågar inte väcka dig nu.

Fre 8 sep 2006 12:29
Djur, 17 läsare totalt
så vad var det du missuppfattade?

jag tycker ÄNNU mer om snook och längst fram i taxin när man vet att salem spelar alla instrument och är med på alla deras spelningar! så sjukt värt!

idag gjorde jag bort mig och frågade emil om han ville dansa bal med mig. han var redan upptagen så jag var tvugnen att sätta mig på toaletten och återuppliva min stolthet ett tag. men jag är ändå rätt nöjd, jag vågade ju fråga, visst?

och varför sitter jag här istället för att gå på invigningen av specialidrotten? nu vet jag ju inte vart jag ska vara eller någonting. så stört.
folkungaskolan har förresten blivit "hårdare". nu måste man ha giltig frånvaro om man ska få göra om ett prov som man missat. man ska också fylla i en lapp om varför man kom för sent om man gör det. jävla nötter.

jag känner ingenting aldrig igen bejbi

och måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi
över landet där ingenting sker


imorrn är det överaskningskalas för ida! hennes mamma har ringt runt till alla hennes vänner och sagt att vi ska komma dit halv sju och ida veeet ingenting! så himla mysigt :)

men bara när du inte hör
vågar jag
säga så


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0