hospitalet.

Lör 19 aug 2006 20:24
Politik & Samhälle, 29 läsare totalt
oj, första gången jag sitter vid datorn sen josefina fick höbalen över sig. eller, vi gjorde ett misslyckat försök att logga in på internet igår, josefina och jag, när vi åkte runt på sjukhuset med hennes rullstol. men lekterapins datorer var inte uppkopplade på internet, grr. men för att sammanfatta veckan räcker det att jag säger ett ord: sjukhus. för jag har varit där hela tiden! typ iallafall. åkt dit klockan 8 på morgonen och kommit hem vid halv tio typ. phuuu.

det har varit både upp och ner. i början var det jäkligt bajsigt, hon mådde så sjukt dåligt och bara kräktes och skrek och sov. jag kände mig så oerhört otillräcklig! när hon inte slutade kräkas så blev läkarna faktiskt riktigt oroliga, för dom kom inte på vad det var. så hon fick ny tid för röntgen och röntgade magens mjukdelar. då visade det sig att hon hade en fet blödning i magen som tryckte på tarmarna och som gjorde att hon kräktes massa. men så fick hon medecin mot det och det blev bra! så nu är hon riktigt pigg, som sagt åkte vi rullstol igår och idag har hon tillochmed kunnat duscha! :)

yes, jag har köpt nya skor idag. eller, mamma och jag köpte tillsammas ;P
MEN nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0