happiness a la mode.

Tors 28 sep 2006 13:59 (Uppdaterad Tors 28 sep 2006 18:53)
Tro & Livsåskådning, 23 läsare totalt

13.59





det är STUDIEDAG och det enda jag hunnit med idag är;

> att vakna jefligt tidigt. fan för att inte kunna sova ut!
> koka ägg som blev överkokta för att jag tittade på ztv och glömde bort dom
> titta på ztv (fan vad ful timo räisinen är!)
> spela battlefield 2 (jag tänkte se vad det är för spel ola spelar hela tiden)
> spela sims 2 (ett spel jag behärskar <3)
> leka med josefina
> äta mat
> få hem olas present i brevlådan! inslagen i en bergman rock-plansch! :D

och så har jag haft isons & filles sjukt dåliga låt "lägg ner ditt vapen" på hjärnan. visst, hiphop i all ära, men dom är fan inte bra, vad det än står i groove.


DOM HAR RIVIT VÅR LEKPARK! :'(
det tog dom två röda minuter att ha sönder och förstöra allt det som funnits där sen jag var liten och flyttade in här. två minuter! alla barn i hela kvarteret samlades runt lekparken (förutom vi som ser den ifrån fönstret) och tittade på. nån skrek "NEEEJ!" och jag kunde inte sagt det bättre själv. okej, gungorna var helt rostiga och det var väldigt gammalt, men att bara riva det.. :(
hoppas dom bygger upp en ny och finare till alla barnen.



18.43



god knows - it ain’t easy to behave in this spotlight
oh brother can you help me out


lyssnar på mando diao (eller jag gjorde det alldeles nyss, nu blev det oasis bara för det) och kom på att jag måste beställa tågbiljetter till karlstad! aaah tänk att få se gustav liiive :]

snart ska jag gå och duscha och göra lite hemma-spa för mig själv tror jag för jag har känt mig så SUNK de senaste dagarna. hemmaspa innefattar typ rakning av ben, noprring av ögonbryn, peeling av hud, insmorning av dyr lotion, målning av naglar och dylikt. så känner jag mig fräsch lagom till skolveckan är slut ;)

och så måste jag packa träningskläder för imorn ska jag på gym för första gången i mitt liv! vad har man på sig på gym? :S blä jag kommer inte orka nååånting. men det är ju lektion såattee..

& så imorrn kväll är det filmkväll/övernattning hos BOB! precis som på den gamla goda tiden! herregud vad jag saknar den, egentligen.. :/
tjarroow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0