everybody on the party do the cha cha!

Fre 7 jul 2006 09:35
Politik & Samhälle, 34 läsare totalt
jaaaaha. då var man hemma igen då. och det är faktiskt skönt om jag får säga det själv. två veckor i det där skumma landet var lite att ta i. jag menar, vilket jävla språk dom pratar! och så har dom jävlarna dubbat varenda tv-program, till och med oc! dom kan ta sig.

vi fick iallafall uppleva bulgariens varmaste dag på 40 år samt världens fetaste monsunregn. helt sjukt, vi bodde precis framför nåra berg, så det lutade liksom hela vägen ner till havet. och det bara forsade vatten ner längs gatorna! det var ett litet skjul nedanför vårt hotell som helt strök med (stackars gubben som bodde där) och det var massa hotell som fick evakueras. avloppen svämmade också över så vattnet som strömmade var inte direkt rent. poolerna blev helt bruna!

sunny beach sög ju by the way. visserligen är det säkert roligare när man är fler, liksom. ola och jag är ju bara två. men ändååå. vi hade värsta förväntningarna men det blev inte riktigt lika kul som vi tänkt oss. eller, ola hade rätt kul. frida och hilda hette dom va? ;)

igår gjorde jag massor! jag:
- sorterade mina fantomen ^^)
- städade ur äckellådan under sängen
- solade
- åkte med mamma och handlade
- lagade tacos
- åkte till åby och sprang andra "etappen" av åbys tvådagars

okej, det var kanske inte så mycket. men ändå!

de här låtarna kommer för alltid att förknippas med bulgarien:
razorlight - in the morning
chelo - cha cha
jamie foxx - extravaganza
snook - ojojoj

såreså! men nu ska jag snart till tandläkaren och sen till mormor och bada i varamon. tjo! dock tror jag det innebär att det inte blir nån monkeynight för mig på lördag.. vifårse.

tjaaarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0