cold world..

Mån 25 sep 2006 12:00
Musik, 21 läsare totalt

11.59



jo, jag lyssnar på en kass låt med xzibit. men jag orkar inte byta. plus att dålig musik kan bli bra om man lyssnar tillräckligt mycket på det.

ska jag orka mig till skolan idag? tåget går om fyra minuter. nää det hinner jag inte. men det om tjugo minuter då? blä jag vet inte, jag orkar inte åka men har inget vettigt att göra hemma. borde visserligen göra klart mitt historiaarbete, men det är i stort sett klart (ska bara skriva dit lite falska fotnoter och kanske förbättra det lite..). iofs orkade jag inte vara seriös när jag skrev det så det är massa onödiga egna kommentarer.

"Lyndon B Johnson var precis som alla amerikanska presidenter livrädd för kommunism, hade storhetsvansinne och tyckte att han hade rätt att lägga sig i allt som inte angick honom. Därför kunde han inte hålla fingrarna borta när Vietnam började återupplivas till den stat det en gång var. Han såg med skrämd blick på när kommunismen började slå rot där och skickade dit amerikanska rådgivare..."

typ sådär är hela arbetet. "vietnamkriget - den materialistiska sanningen". vad är det för jävla namn? åååh jag orkar inte med skolan.

what's the story morning glory?

jag fryser hur mycket som helst också. tänk då sen i vinter! man fryser så sjukt jävla mycket hela jävla tiden på vintern. öh jag pallar inte vinter. radera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0