you're the one for me, fatty

Fre 19 maj 2006 13:18
LunarStorm, 29 läsare totalt

13.18



det var nationellt prov i matte idag och det sög.
det var svårt, det var segt, det var tråkigt. plus att jag hade glömt miniräknaren och linjalen hemma.

fast det var det enda jag gjorde i skolan idag. efter provet åkte jag heeem, och det var ju rätt skönt, men nu har jag tröttnat lite. det är lite långtradigt att vara hemma med en sjuk pappa. han har gått och lagt sig. han sover väl på maten, kanjag tänka, för jag lagade faktiskt en måltid till honom. och så bad han mig hänga upp tvätten, den enda uppgift som mamma gav honom i morse. min pappa börjar bli mansgris mer och mer, frågan är om det kommer med åldern?

på tal om ålder! julia och josefina blir snart tonåringar och jag kan inte hitta nååått som jag tror att dom vill ha. eller som jag känner att jag vill köpa. shit, jag brukar verkligen inte ha några som helst problem att handla till dom. men vi får se, det är fortfarande 8 dagar kvar. jag ska med mamma in och handla nån dag också, då brukar det ordna upp sig lite.

jag har kvitterat ut mina specialidrottspengar nu. jag menar, 1100 kr in på kontot bara sådär, inte konstigt att jag har valt specialidrott b också eller? haah.

nej nu börjar det verkligen bli segt det här. när kommer syskonen hem, frågetecken. ola ola kom heem jag har tråkigt och jag vill spela boll och köra mario cart eller något annat roligt. welcome. TO. americana. pleeez. make. your. selection. followed. by. (det är början på introt påoffsprings americana-skiva, dock vet jag inte vad dom säger sen). offspring är asdåliga.

atlantic driftwood var i tidningen idag! hjalmar hurtig, tjaa lalalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0