why the commotion about her, man?

Sön 7 maj 2006 16:59 (Uppdaterad Sön 7 maj 2006 19:50)
Film & TV, 29 läsare totalt

16.59



vad länge sen det var jag skrev :S eller jag har ju varit borta hela helgen så det kanske har sin naturliga förklaring.

usch jag får dåligt samvete av att sitta vid datorn när det är fint väder. jag känner mig tjock och så känns det som att solbrännan rinner av när man sitter här, som att man automatiskt ser ut som en sån där blek cs-lirare som sitter inne hela sommarlovet och dricker jolt cola och lanar. eller nåt.

ja, jag har iallafall varit utomhus 80% av de dagliga timmarna den här helgen. än så länge. jag var nämligen nere i vardetnuvar (jag vet inte om det var neråt heller) och sprang j-cuperna. jo! det var på andra sidan vättern nånstans kom jag på nu, i närheten av skövde. vi åt mat i töreboda (hette det så?). pizza. nam nam.
igår gick det åt helvete, eller det gick inte så dåligt men mina tankar make me go crazy. seriöst, när dom kommer kan jag lika gärna ge upp för då har koncentrationen glidit så pass långt iväg att jag inte kan fånga tillbaka den ens om jag sträcker på mig. så jag gav upp. fast att jag precis kommit ifatt linnea is med två minuter.

men idag var jag fyra, det är godkänt. fast jag sprang inte elit idag, för dom gick efter den gamla rankinglistan var det nån som sa.

jag fick låna emils silva-kompass idag. igår när jag skulle springa till start så märkte jag att jag glömt min kompass hemma, så jag fick låna linneas moscow, med vridbart hus. shitt, det gick verkligen inte. jag fick lägga den i fickan och försöka klara mig ändå. men idaaag hade jag silva och silva är vinnarkoncept. fast jag vann ju inte. men ändå! jag vann en handduk. woa woa.

yeah yeah. nu ska jag gå upp och hjälpa till med maten. puss.


19.40



nu har jag ätit mat, och så har jag DUTTAT med julia ola och josefina, eller innan det var vi och köpte glass, fast vi har glass hemma. men det var mer för själva känslan, liksom. sen gungade vi ett tag och lekte i lekparken och försökte komma på vad det var som var så kul i den där lekparken när man var mindre. och efter det lirade vi frisbee, och sen fotboll. det är kul att vara fyra stycken, för det är liksom två lag.

nu tittar ola på south park, jag sitter här och mamma tjatar sönder om att vi ska städa. men vi orkar verkligen inte. blähhaa. måste packa upp också. fast jag glömde min väska i mats bil,och jagglömde min plånbok i pias.fast jag åkte och hämtade plånboken iallafall.

hela hela helgen har jag sjungit på "morron, morron, morronpasset i peeeeetreeee".
(ooh vad jag saknar familjen dahlgren!)
äh nu ska jag gå och dö eller nått. eller kanske städa. c i a o.

all this time walking around
pretending it's over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0