Where're we going Mon Amour?

Fre 12 maj 2006 22:30 (Uppdaterad Fre 12 maj 2006 22:34) Utbildning & Jobb, 27 läsare totalt

22.29



åååh jag vill också vara superduperkär.
det var länge sen och det är en underbar känsla. snälla kom och gör mig superduperkär nu på momangen!!

idag sket jag i spanskan igeeeen. tredje fredagen i rad. jägarns! men det är bara treee lektioner kvar nu sen kommer jag slippa spanska i heeela mitt liv!! fattar ni hur gött det känns!??! AAH :D

oh jag har köpt en ny skjorta! fast jag inte får för alla pengar jag har kvar MÅSTE gå till julia & josefinas presenter men jag var tvungen :/ men den är jättefin, vit med rosa blommor på. såreså!

och så har jag rotat fram min gamla the plan-skiva. har jag sagt att jag totalt glömt bort dom? om jag inte sagt det så säger jag det igen och om jag redan sagt det så blir det upprepning.

imorn ska vi åka till örebro. tvi vale vad jag inteserframemot det. en annan sak också; jag fick mvg på filmanalysen! ulrika gillar mig. moha! förresten förresten förresten så är det inte jäääättelångt kvar till sommarlovet nu, och vad tycker vi om det?
AAAAAAAAAAAAAAAAAASBRAA!
yes, precis så tycker vi.

mmbup.

"servern hittades inte". tsss du letar bara inte tillräckligt braaa, pal!
nje. ^


we can go drinking in bars
we can dine under five stars
earn the money to take us anywhere
do things we never dared




jaoo familjehelg. det är ju rätt najs det också visserligen. men nu är det sleepingtime på schemat! (jag hoppas ni lär er snart att jag inte har något att skriva i mina dagböcker. jag menar, så att jag inte gör er besvikna!)

bye.

Kommentarer
Postat av: - WOLVERIINA *

- 28 LÄSARE NU ;p

2009-11-04 @ 18:50:05
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: julia

Jag ställer upp gratis just nu på att hjälpa till med din bloggdesign, hör av dig om du är intresserad :)

Love

2009-11-04 @ 19:34:31
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Postat av: sara

vem vill inte bli kär, så underbart!

2009-11-04 @ 19:45:32
URL: http://agatha.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag vill oxå vara jättekär i nån, så härlig känsla det är ju :)

2009-11-04 @ 19:46:23
URL: http://fotobea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0