we never did too much talkin' anyway

Ons 31 maj 2006 15:53 (Uppdaterad Ons 31 maj 2006 19:39)                    26 läsare totalt

15.52



viking line till jukola.
mwaaa lite angry blir jag allt. lok är så skumma. när dom åker silja åker dom från fel stad och när alla åker från åbo åker dom viking. jag tror jag äter upp min hatt.
men.. äsch. det blir inte roligare än man gör det. plus att jag kanske inte kommer att få åka. grr!

och inatt blev jag väckt av kalle fåsenu.. fyra gånger. två gånger ringde han och två gånger skickade han sms.

aj min mage och aj min hals!
dummadumma fläskiga mage. varför kan den inte bara bli bra? stupid shit.

jag får DAMP på projektplanen!! den suger så jävla sönder. BLÄ
och så städar jag rummet. det är fan inget som är bra idag. jag grät faktiskt i skolan, fast på toan, utan att nån såååg (emoo ^^)

nej för att sammanfatta något som jag inte vet varför jag ska sammanfatta:
vaddå? haha. shiitt.

JAG ÄR FRI (okär heter det) schöönt (tråkigt heter det).
nej nu ska jag städa klarre och sen ska jag läsa borre och laga marre! såreså!

dödöd.

you just kinda wasted my precious time
but don't think twice, it's allright




19.31



usch, jag har varit hur nära gråten som helst hela dagen idag. jag mår inte riktigt bra :S

men nu är jag glad iallafall, fick precis ett linne, ett halsband och ett par capribyxor av mamma så jag jublar lite. shyssta! :) men hon kanske kände att hon var tvungen att vara sjysst när hon tvättat sönder min blommiga skjorta som jag bara använt en gång.

njaw. ola ska till stockholm imorn, den stjärten. jag vill också. skulle vara toppen jue :)

vi gjorde en strullista över vilka som strulat med vilka i klassen idag. det visade sig att eva, cissi, jakob, alex och ida alla strulat med alla. kors och tvärs. incestgruppen i klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0