we both go down forever

Sön 30 apr 2006 20:49 (Uppdaterad Sön 30 apr 2006 20:58)
Politik & Samhälle, 27 läsare totalt

20.49



didn't we almost have it all?

äsch. valborg är det och allt. och DEEET påminde mig om att det är annas födelsedag idag! woa woa :) måste komma ihåg att skriva till henne!

iallafall, nu har jag sett på typ fem avsnitt med hipp hipp. det är typ det enda vettiga jag har gjort idag. eller jag har städat också, och haft ner en blomkruka. ooch.. varit sur. yes. that's it. och nu ringer det på dörren också.

och nu tänker alla som sitter och läser det här (runt klockan två imorgon, när de hunnit sova av sig ruset och baksmällan lagt sig lite) "varför var [ja, "var", inte "är", eftersom jag utgår ifrån att alla läser det här imorn] hon inte ute och festade för?!". så jag tänkte att jag tar och underlättar lite för alla ni som är frågvisa, så slipper ni fråga. jo, jag har vänner. och jo, det fanns fester att gå på också. MEN jag ville inte. eller vill inte. det beror fortfarande på vilket tempus vi pratar i. och nu pratar jag om mig själv i plural och tredje person. herregud. jag lägger ner det här.

om jag hade varit en kille hade jag velat vara:
~ jack white, för han är coolare än coolast och så är amanda almén kär i honom.
~ pete doherty, och så skulle jag ta hand om mig själv och lägga in mig på avgiftning så att jag hinnergöra fler kanonbra skivor innan jag dör.
~ robert zimmerman. eller va? ja alltsåjo, det hade ju varit nåt det med, förstås.

oh nu hittade jag massa låtar som jag inte har lyssnat på förut. :) sånt är kul.
mamma och jag ska se på edward scissorhands sen! :D :D :D
så ni ser, jag har/hade [?] en rolig valborg ändå. eller inte men vafan jag orkar inte ha roligt just nu. vet inte riktigt varför.

so i stay here tonight
this is where we are living our lives
and that is all right
and i fall for the songs


perfekt. haha.

jag. saknar. dig.
fast jag veeeeeeeeeet att jag inte borde.

ha en trevlig valborg alla, (lillen ta hand om dig!!!) och grattis på födelsedagen anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0