touch the sky

Lör 3 jun 2006 16:32 (Uppdaterad Lör 3 jun 2006 17:20)
, 25 läsare totalt

16.32



till lisa:

christian skrev till mig och skrev att karin tvekade på att ta med mig i laget och att han ville att jag skulle göra honom en tjänst - komma på träningarna och visa karin vad jag går för! eftersom han inte ville åka på jukola utan mig. eller utan dig. så jag bad christian lägga in ett gott ord för dig och mig till karin. så hoppas det blir party.

MEN! hur lyckas vi otajma så sjukt mycket!? jag måste prata med dig och du är inte på msn! jag vill komma till dig på den där festen, askul ju!
plus att kristin och jag undrar om du vill träna med oss på måndag.

slut på meddelandet till lisa.

OH! jag kom tvåa på sprint-dm idag, woa woa woa! :)
kändes bra, var inte alls långt efter linnea heller!

jag saknar bobby!


Karl säger:
äh jag är så söt att även om jag skulle få barn med _Anna på orienterare skulle de bli söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0