studentdag

Tors 8 jun 2006 21:18
Politik & Samhälle, 30 läsare totalt
nu ska jag blogga lite, sen ska jag sova. det är sjukt vad jag är trött jämt egentligen, kalle kanske har rätt (det där skriver jag BARA för att jag vet att han inte kan läsa det här, annars skulle aldrig det erkännandet sett dagens ljus!), man blir trött av att sova för mycket. men jag tycker om att sova!

idag var vi på lisas student. jag fick ont i fötterna och nu har jag hälsat på hela hennes släkt. men GRATTIS liso! :) en sak är säker - jag längtar fan inte till studenten! usch vad det verkar jobbigt och ovärt. men jag lär nog hinna ändra mig..


japp, och igår var jag i stockholm. det har jag inte skrivit om va? iallafall så träffade vi kalle och han agerade smakråd åt oss och vice versa. nu kanske ingen är intresserad av att veta vad jag har köpt, men jag tror jag tar och säger det ändå:
en klääänning på zara, vit med blå blommor
en helvit tröja på gul&blööö
ett par trosor ! (vi letade i hela staaan efter dom där trosorna och TILLSIST fann vi dom!)
och så en skjorta på mq :) värsta broke back-stil!

mq förresten! när vi stod i kön stod det en kille bakom mig (stina stod först, sen jag, sen den här konstiga snubben och sist kalleman) och han stod tydligen och "luftjuckade" bakom mig och höll på. och sen när vi har betalat och väntar på kalle så kommer den här killen fram till mig, ställer sig typ en cm från mitt ansikte och säger: "ursäkta, varför har du så sköna bröst?"!!! hur FAN reagerar man då?! jag blev helt paff och bara stod och glodde på honom! då gick han därifrån, helt oberörd. herrejävlagud.

neej, sovdags (jag shoppade idag määäh. ola och jag var inne i stan och jag handlade en klänning, två diadem och två böcker!). grattis alla ni som tar studenten idag (lisa, kalle, johan andersson, johan strand.. hmm.. amberg! osv.)

bajs / bert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0