so fresh you can TASTE the crunch!

Tors 18 maj 2006 13:57 (Uppdaterad Tors 18 maj 2006 16:07)
Resor, 25 läsare totalt
det måste vara inne att skriva tråkiga dagböcker nu. alla, verkligen alla, skriver astråkigt. inte deppigt, bara tråkigt. och jag antar att jag är en av dom. för det händer egentligen inte så jättemycket just nu. man går typ bara och väntar på att det en gång för alla ska bli sommar och lov. just nu är livet bara en enda lång väntan!

och just nu är min mage jääätteond, jag mår illa för att den gör så ont (och jag höll på att spy för att en av mina kompisar hade skrivit TÖNTIGASTE inlägget idag!). rätt åt mig kanske som är så taskig mot min vän. haha.

usch, engelskaprovet idag gick åt fanders. jag slog upp gloslistan framför mig (för vi hade trögaste fettovikarien som inte såg nått) men somliga barn straffar gud med detsamma. det var fel glosor så jag fick sitta där och inte kunna skriva i någonting. blääääää.

mellanstadiet hade utklädningsdag idag och två stycken småbarn var utklädda till svampbob! :D

i can't live with or without you

igår hittade jag mitt gamla konfafotoalbum! ah shiiitt vad det var länge sen och herrejistanes vad vi var små! det var en riktig nostalgikick att titta i det där albumet. waaaa! vi var så små och obetydliga. liksom, elin och oscar som blev tillsammans då. i år är det lovisa wåhlander och johan fröberg. jag menar, varvi verkligen SÅ små!?

jag har tittat på ebba the movie två gånger den här veckan :)

peter björn & john & victoria bergsman - the young folks

avslutning. heydoou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0