slow, slow fall


Mån 17 apr 2006 21:22 (Uppdaterad Mån 17 apr 2006 21:26)

21.25


tre dagars tävlande och jag är rätt slut.
fast det var kul och det har gått rätt bra trots att jag legat lågt på träningsfronten. haha. 
eller, sprint-sm hade kunnat gå bättre men det var faktiskt skönt att inte komma till final, även om det var tråkigt. för jag hade inte pallat springa en gång till. dom delade ut naturdiets-dricka på maten, såna där måltidsersättningsdrycker. "endast för överviktiga". yes, smart att dela ut det på ett sm. haha. vi kunde endast påminna oss om tre stycken feta orienterare och de springer knappt. men dom kan ju få alla naturdietburkar.

det har iallafall blivit en massa resande, eftersom vi i lördags sprang i kristianstad, igår i brössarp (eller nått) och idag utanför halmstad nånstans (jag har så dålig koll!). och jobbiga byten av vandrarhem, men, ja. 

idag ösregnade det när vi skulle till bussen och allt allt allt blev dyngsurt! jag hatar regn!

haha fan vad pessi jag låter, jag är faktiskt jätteglad, men rätt trött. har haft eget spa ikväll och fixat i ordning mig lite så nu känner jag mig rätt freeesh. men när jag kom hem var jag värsta vraket. 

aaah man träffade ju så mycket fooolk!annalinarebeckasofianiclasJOELandersmillisjohanjennykarlambergantonbjörne.. och så tusen till. och filip.

filip. jag träffade filip.
första gången på nästan fyra månader. första gången sen vi skiljdes på tågstationen i mjölby och jag tjöt sönder och han gav mig en kram och sa att det löser sig och så sa han "vi ses i vår" och så gick han. den gången då tågvärden fick trösta mig för att jag tjöt så mycket och hon trodde att jag blivit misshandlad.
shit, jag trodde inte det skulle vara så svårt!!
men det var det. fan fan fan. och hela familjen. den familjen som betytt så mycket för mig. jag vågade inte prata med dom, inte ens med olof. 
fast jag pratade lite med filip. tre meningar. typ.
-hej
-hej
-hur gick det?
-njä inget vidare
-tråkigt
-jag har lite grejer till dig
-okej
-hejdå
-hejdå

fan förut var vi såhäääär tighta och så tog det slut över en natt och nu är vi som främlingar. det är helt sjukt och känns lite.. skumt. hemskt. tomt. 
men han log :)

turn, a turn, a turn with closed eyes
turn,i took a turn, a turn with closed eyes


slow fall.
jag spelade min gamla skiva och så kom den. 
jag hade totalt glömt bort the plan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0