sjuk tott

Ons 12 apr 2006 12:41 (Uppdaterad Ons 12 apr 2006 16:35) Sport & Fritid, 30 läsare totalt

12.32


den här morgonen väcktes jag klockan halv sex av att josefina med paniki rösten skriker "julia jag spyr!!!". och så gjorde hon det. varför ska sånt hända när mamma och pappa är borta? josefina mår jättedåligt, nästan 40 graders feber och mår fortfarande illa. lillatotti :(

så vi får se om det blir något ikväll.. inte säkert direkt, även att jag tror att josefina snarare har influensan än magsjuka. 

men igår då.. myskväll iallafall :)
läskig film men goda jordgubbar. kalle anka och gorillan var rolig. 

dom klöser varandra med klolika fingrar
jag håller dig så hårt att du inte får luft

bob ringde förut, undrade om ifall vi skulle boka boende till tiomila. frågan är om det behövs, jag planerar att vara uppe hela natten. men samtidigt, om det regnar hela natten är det räääätt så skönt att ha ett hus att bara åka till och sova bort hela natten. så vi bokar nog boende, ifall att. det blir nog bäst så. tält duger mot kyla men regn är hemskt.

16.34



mwaa nu verkar det som att det blir nått iallafall :) 
fan vad kul!

cissi kommer vid sex, kommer bli toppen ju. hoppas verkligen det. 
tralalala jag är glad :) 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0